Bu son görüşmemiz
Kim bilir bir daha karşılaşmayız
Belki de bir daha görüşemeyiz
Ayrılmalıyız. Ayrılmalıyız
Bir gülü sevdim bir seni sevdim
Bir mevsimlik ele aşkımız
Gel etme desem, kal gitme desem
Hiç faydası yok ayrılmalıyız.
Senin gözlerin yaşlı
Benim yüreğim yaslı
Bu aşkta bir umut kalmadı yazık
Seni bir başkası bekliyor artık
Ayrılmalıyız. Ayrılmalıyız
sitedeki yorumlar ;
lionheart011283 (3 days ago)
Böyle bir ses bir daha dünyaya kesinlikle gelmez.Allah rahmet eylesin.
bade1907 (1 week ago)
ne varsa eskilerde var..sanatcı onlardı.
tynaktanoglu (2 weeks ago)
kadife gibi sesi var rahmetlinin insanın ruhunu okşuyo
mekanı cennet olsun
mekanı cennet olsun
princeersin (3 weeks ago)
Buyuk dehasinin,sanatkarliginin yaninda ayni zamanda buyuk bir VATAN EVLADIYDI ZEKI MUREN.Mehmetciklere ve sehit ailelerine yaptigi yardimlar ile bircok oksuz yavrucak egitim goruyor.
Ruhu sad olsun.
Ersin Faikzade
Ruhu sad olsun.
Ersin Faikzade
aslanzeynep (3 weeks ago)
super, ne kadar huzun ve duygu dolu bir sarki, bu sarkiyi dinleyip huzunlenmeyen insan olamaz
kutelalameyn (1 month ago)
sesinin guzelgi kimde var? yorumun harikaligi ? buyuk bir sanatciydi...Allah taksiratini affetsin...
bestamibalta (1 month ago)
zeki müren'in yorumundan orkestraya kadar herşey mükemmel ötesi..
alegratoo (1 month ago)
süper yaaaa
receptive72 (1 month ago)
dinlerken her zaman alıp biyerlere götürüyosun..
Isilay01 (1 month ago)
Harbi ses var yaa
EvoTR (1 month ago)
saygi ile ustadi aniyorum.. boyle bir sanatci bir daha gelmez yer yuzune.. o sesi o yorumu .. of off
pinargorgun (1 month ago)
oradaki orkestra şefi de selçuk tekay şarkıyı çok mükemmel icra etmiş zeki müren ağzına sağlık onun da...
Rainfall3414 (1 month ago)
ALLAH RAHMET EYLESİN. MEKANI CENNET OLSUN. zeki müren, sen bir güneşssin ve kalplerimizde olacaksın daima.. batmamak üzere.
DPKD76 (2 months ago)
100 yil gecse ZEKI MUREN gibi bir sanatci bir daha gelmez..O konusmasi nezaketi mutevaziligi halka saygisi kendine saygisi ve muhtesem sesiyle dort dortluk bir sanatciydi..ALLAH MEKANINI CENNET ETSIN YATTIGI YERDE HEP BAHAR OLSUN..
hyejolly (2 months ago)
alkislarimla!
seanconerry (2 months ago)
bu şarkısını ilk kez dinledim ve bir kez daha hayran kaldım.MEKANIN CENNET OLSUN ZEKİ MUREN
selimles (2 months ago)
Arkadaşlar sanat, o aşk denılen ulvi kelimeyi estetik bir tarzla nağmelere döküp yüreğinin sesi ile birleştirip karşıdaki insana haz aldırmaktır. Bu bakımdan ben sanat musikisinde bu ÜSTADIN üstüne sanatçı tanımam.
yaramazgurkan (2 months ago)
Çıkıp bülent hanımda diyorki benim rakibim sadece zeki mürendi koskoca zeki müreni kendine rakip olarak görüyor..
alexanderre (2 months ago)
şarkının versiyonu farklı orjinali bu değil ama bu da güsel orjinalinin sözleri ahmet selçuk ilkana ait beste coşkun sabahın
ozcanku (2 months ago)
Paşam, herkesin hemfikir olduğu bir nokta var ; Sen mükemmel ötesi isin ve öyle kalacaksın...
princeersin (3 months ago)
sanat muzginin dev ismi ZEKI MUREN 'in asla rakip taniyamacagi iste bu sarki ile bir kez daha belli oluyor.O sadece bir sarkici degildi...biliyorsunuzki cok yonlulugu ile gelmis gecmis en buyuk sanatkardir.
Vatron (3 months ago)
Elbette güzel söylüyordur. Ama Paşa bence en güzel söylüyor. O bambaşkadır...
croyancee (3 months ago)
coskun sabah cok gusel soyluyor uduyla bu parcayi ama bi yakalayamadim ne yazikki..
No comments:
Post a Comment